Наші інструменти моделювання настільки універсальні, що у нас є рішення для будь-якої галузі
Моделювання продажів, знання бренду, інші іміджеві показники для багатьох категорій споживчих товарів: від продуктів харчування до косметики та побутової хімії.
Банки, кредитні спілки, букмекери, ломбарди звертаються, щоб спрогнозувати кількість нових клієнтів, кількість успішних транзакцій, кількість залучених коштів.
Для торгових мереж та ТРЦ ми прогнозуємо середню кількість відвідувачів за період, кількість відвідувачів на відкритті нових філій, вартість "середнього чека".
Для інтернет-магазинів та агрегаторів цін ми прогнозуємо кількість відвідувань сайту, середню тривалість одного сеансу, кількість успішних транзакцій тощо.
У цій галузі ми маємо успішний досвід моделювання продажів у грошовому вираженні, кількості проданих одиниць та в оцінці оптимальних цін на ліки.
Медіа-агенціям ми допомагаємо визначити оптимальний мікс рекламних носіїв та оцінити якість креативу під час розробки рекламних стратегій.